برگزاری نشست هماندیشی ابعاد جنگ شناختی دشمن در مهندسی مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۲ در دانشگاه جامع علمی کاربردی
نشست هماندیشی ابعاد جنگ شناختی دشمن در مهندسی مشارکت مردم در انتخابات 1402 در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، نشست هماندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی با همکاری بسیج اساتید دانشگاه با موضوع ابعاد جنگ شناختی دشمن در مهندسی مشارکت مردم در انتخابات 1402 با سخنرانی سید علیرضا آل داود؛ کارشناس ارشد رسانه و فضای مجازی با حضور اعضای هیات علمی، روسای مراکز آموزشی و مدرسان فعال استان تهران به صورت حضوری و برخط در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این نشست علیرضا آل داوود به بیان اهمیت تولیدات دیجیتالی ساخته شده در حوزه انتخابات و نقش و جایگاه این تولیدات در نگرش و ادراک مردم در مشارکت در انتخابات جاری پرداخت. وی ساخت تولیدات دیجیتالی با تکیه بر هویت و افتخار ملی را یکی از راهکارهای ایجاد همنوایی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو دانست. این کارشناس ارشد رسانه در ادامه به نقش جهاد تبیین توسط اقشار فرهیخته جامعه و بیان افتخارات ملی به زبان مردم اشاره داشت.
آل داود در پایان نقش و جایگاه فرامتن تولید شده در حوزه انتخابات باتوجه به ساحتهای مختلف جنگ شناختی دشمن در عرصه حکمت از جمله ناامیدسازی، پخش خبرهای دروغ، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن با انکار محسنات بزرگ و مشغول سازی نظام به مسائل فرعی و کاذب را اساسی دانست و از توجه به ساحت های مختلف جنگ شناختی دشمن در عرصه جامعه در حوزه ذهن و مغز و اطلاعرسانی و اقناع به عنوان ابزارهایی برای افزایش مشارکت مردم، نام برد.